אירוע פתיחת שנת הלימודים תשפ”ב – Ruppin
Ruppin

אירוע פתיחת שנת הלימודים תשפ”ב

בתאריך ה25/10/21 בשעה 12:00 בצהריים, הגיעו הסטודנטים והסטודנטיות ברופין לחגוג את פתיחת השנה האקדמית היישר לשטיח אדום חגיגי המלווה בעמדות צילום, הפוד טראק החדש שלנו ה- “Trup”, מפלי שוקולד, פנקייקים, וופל בלגי וברד בטעמים מרעננים. בדשא המרכזי בקמפוס היו פזורים מגוון דוכנים מיוחדים ומגוונים. כבר בתחילת האירוע ניתן להבחין כי הסטודנטים הופתעו מגודל האירוע ומקבלת הפנים שחיכתה להם.

השטיח האדום בכניסה לאירוע, הפוד טראק והבר המטורף. צילום: אקליפס מדיה. הפקה: גיא שריקי הפקות.

חב”ד בקמפוס הציגו לסטודנטים את המלגות המיוחדות ואת ארוחות השישי המתקיימות, “טובורוג” ו-“היינקן” הגיעו לשמח את הסטודנטים עם משחקי הBEER PONG ולימבו ואף חילקו לסטודנטים שזכו גרביים וכובעים ממותגים.
כמובן שחברת “AVO” הגיעו עם עמדת הסופר אונליין החדשה שלהם וחילקו לכלל הסטודנטים הפתעות וחטיפים ואף בעמדה נוספת חולקו בירות וקוקטיילים בעיצובים מטורפים לכל נרשם.
חלק מהשואו של האירוע כלל גם הגרלת מלגה ע”ס 5000 ש”ח.

פעילויות והפתעות לסטונדטים. צילום: אקליפס מדיה. הפקה: גיא שריקי הפקות.

לבמה הענקית באירוע הגיע להרים את האווירה הדיג’יי האחד והיחיד אלי מתנה ולקראת השיא עלה דודו אהרון שהקפיץ את כל הסטודנטים באוויר!

דודו אהרון באירוע פתיחת שנה. צילום: אקליפס מדיה. הפקה: גיא שריקי הפקות.

כמובן ההפתעה הגדולה של האירוע בלי שום הודעה מוקדמת עלה הכוכב העולה- סטפן לגר, שבזכותו אף אחד לא נשאר אדיש הרים את כולם לרקוד.

סטפן מרקיד את הסטודנטים. צילום: אקליפס מדיה. הפקה: גיא שריקי הפקות.

בסיום האירוע, לאחר הפסקה קטנה למנוחה על מנת שמשתתפי האירוע יוכלו לחזור באנרגיות שיא לאפטר שלא היה כמותו בכל תולדות רופין, אפטר אירוע פתיחה עם הדיג’י דניאל בק שהשאיר את כולם עם הידיים באוויר עד השעות הקטנות של הלילה.
נראה שהסטודנטים פתחו את השנה כמו שצריך, וחשוב לזכור, שזו רק ההתחלה🎉🎉

הסטודנטים שלנו. צילום: אקליפס מדיה. הפקה: גיא שריקי הפקות.

אנו רוצים להודות לכל הסטודנטים והסטודנטיות שהגיעו לאירוע, שהיו איתנו לאורך כל הדרך! מקווים שנהניתם, תמיד פה בשבילכם. עקבו אחרינו ברשתות החברתיות ותהיו מעודכנים בכל האירועים הבאים!
#אתם_בטבע_שלנו!

כתיבה, סיקור האירוע ותחזוקת המדיות החברתיות: מיכל מידז’נסקי

אולי יעניין אותך לקרוא גם?
מחלקת אקדמיה
rupin_mainadmin

מרתונים- המפתח שלך להצלחה

כמו בכל שנה, המדור האקדמי של אגודת הסטודנטים גאה להפעיל מרתונים במקצועות השונים.
רגע… מה זה מרתון?
מרתון הוא בעצם יום מרוכז של בין 5-6 שעות בו עוברים על החומר הנלמד עם סטודנט מצטיין שנבחר ע”י האגודה לאחר שנבדקו כישורי הלימוד והעברת החומר שלו. המרתונים מועברים בקבוצות קטנות, ולעיתים קיימים שני מרתונים באותו יום (בוקר וערב) לנוחיות הסטודנטים.

המשך קריאה »
מחלקת אקדמיה
rupin_mainadmin

לקראת תקופת הבחינות- טיפים ללמידה נכונה

כמה פעמים מצאתם את עצמכם אומרים “זהו, עכשיו אני יושב ונכנס לעניינים לקראת המבחן” אבל אחרי חמש דקות הדבר היחיד שנכנסתם אליו היה לפייסבוק? בשביל זה אנחנו כאן- לתת לכם טיפים ללמידה נכונה!
אז… איך מומלץ ללמוד לבחינה?

המשך קריאה »
דילוג לתוכן