בחירות ליו”ר אגודת הסטודנטים 2020 – Ruppin
Ruppin

בחירות ליו”ר אגודת הסטודנטים 2020

במשך מספר שנים לא התקיימו בחירות ליו”ר אגודת הסטודנטים ברופין ולמועצת האגודה. לאחר שנים ממושכות ומאמצים רבים הוחלט השנה על קיום בחירות לראשות האגודה וכמו כן, גם למועצה שבה יהיו חברים מגוון נציגי החוגים הכוללים את נציגי המסלולים במרכז האקדמי רופין ונציגי המכללה הטכנולוגית.
הבחירות התקיימו ב-29.10.2020 כאשר 3 סטודנטים הגישו מועמדות לתפקיד יו”ר האגודה: עידו ברוכשטיין, שלומי אמסילי ודור אפריים. במהלך יום הבחירות, נתקלו סטודנטים רבים בתקלה טכנית ובה לא יכלו להצביע ונתקלו בקשיים, דבר שמנע מסטודנטים רבים להצביע. במהלך יום הבחירות נאספו פניות רבות מצד סטודנטים שהוגשו לוועדת הבחירות ולבסוף הוחלט על יום בחירות נוסף לאותם הסטודנטים שלא הצביעו עקב התקלה.
ב-4.11.2020 התקיים המועד הנוסף לבחירות בו תוקנו רוב התקלות הטכניות. במועד זה נרשמה היענות גדולה בהצבעה והקולות החדשים התווספו להצבעות ממועד הבחירות הקודם ובסופו של יום ניתנה זכות הבחירה לכלל הסטודנטים.
לאחר שלב ספירת הקולות וקבלת התוצאות הסופיות מהחברה החיצונית שריכזה עבור ועדת הבחירות את הנתונים של ההצבעה, התבשרנו על המנצח לראשות אגודת הסטודנטים רופין, עידו ברוכשטיין, סטודנט שנה ב׳ להנדסת תעשיה וניהול שזכה ב-55% מן הקולות, אחריו שלומי אמסילי עם 34% מהקולות ודור אפריים עם 11% מהקולות.
בבחירות אלו נבחרו גם נציגי המסלולים שישמשו כמועצת אגודת הסטודנטים רופין. תפקידי מועצת האגודה הן פיקוח על התנהלות האגודה והשפעה על סדר יומה. חבר מועצת האגודה הוא נבחר הציבור של הסטודנטים הלומדים במסלול, תפקיד זה משמעותי וחשוב מאוד לסטודנטים הלומדים במוסד.
נציגי מועצת האגודה הנבחרים
נציגי הפקולטה לכלכלה ומנע”ס:
מנע”ס ב’- קימה ליאור, מנע”ס ג’- עדן דאודי, כלכלה ומנהל א’- איפרגן חי, כלכלה ומנהל ג’- מוסאי  ירדן, כלכלה וחשבונאות א’- אורן יובל, כלכלה וחשבונאות ב’- מיכאל טפליצקי, כלכלה וחשבונאות ג’- עניס רותם, כלכלה וחשבונאות ד’- פרץ דניאלה, תואר שני MBA- קרוליין סטצנקו, BA מנהלים- נטלי נחתומי, אלירן ריבניק, שגב הראל.
נציגי הפקולטה להנדסה:
הנדסת מחשבים ב’, זילברמן שי, הנדסת חשמל ואלק’ ב’- ואנונו אמיל, הנדסת תעש”נ ב’- מורן יוסף, הנדסת תעש”נ ג’- אקל בר, מדעי המחשב ב’- עידן לוי.
הפקולטה למדעי החברה והקהילה:
מדעי ההתנהגות ב’- יובל חקאני, סיעוד א’- דבי ברסל, סיעוד ג’- טיבי עבדאללה, סיעוד ד’- איברהים אבו אחמד, עבודה סוציאלית א’- אופל יוסף.
נציגת מכינה- אליענה אלבז.
נציגת הנדסאים- רחל גולדברג.
היו״ר הנבחר עידו ברוכשטיין, פועל לשקיפות מלאה מצד אגודת הסטודנטים כלפי בוחריו, יפעל לטובתם כלל הסטודנטים במכללה וידאג למלא את תפקידו באחריות תוך כדי מתן מענה לכל סטודנט וסטודנטית אשר ירצו לקבל אוזן קשבת.
אולי יעניין אותך לקרוא גם?
מחלקת אקדמיה
rupin_mainadmin

מרתונים- המפתח שלך להצלחה

כמו בכל שנה, המדור האקדמי של אגודת הסטודנטים גאה להפעיל מרתונים במקצועות השונים.
רגע… מה זה מרתון?
מרתון הוא בעצם יום מרוכז של בין 5-6 שעות בו עוברים על החומר הנלמד עם סטודנט מצטיין שנבחר ע”י האגודה לאחר שנבדקו כישורי הלימוד והעברת החומר שלו. המרתונים מועברים בקבוצות קטנות, ולעיתים קיימים שני מרתונים באותו יום (בוקר וערב) לנוחיות הסטודנטים.

המשך קריאה »
מחלקת אקדמיה
rupin_mainadmin

לקראת תקופת הבחינות- טיפים ללמידה נכונה

כמה פעמים מצאתם את עצמכם אומרים “זהו, עכשיו אני יושב ונכנס לעניינים לקראת המבחן” אבל אחרי חמש דקות הדבר היחיד שנכנסתם אליו היה לפייסבוק? בשביל זה אנחנו כאן- לתת לכם טיפים ללמידה נכונה!
אז… איך מומלץ ללמוד לבחינה?

המשך קריאה »
דילוג לתוכן