מחלקת אקדמיה- אתכם כל הדרך למעלה – Ruppin
Ruppin

מחלקת אקדמיה- אתכם כל הדרך למעלה

מחלקת אקדמיה אמונה על ייעוץ, הכוונה וטיפול בכל נושא אקדמי.

המחלקה הינה הזרוע האחראית על ייצוג הסטודנטים אל מול המרכז האקדמי והמכללה הטכנולוגית רופין ומתן שירותים אקדמיים משלימים לציבור הסטודנטים. המחלקה פועלת לשיפור החוויה הלימודית ולקידום זכויות הסטודנטים.

המחלקה מסייעת לסטודנטים להפיק את המירב, ומעניקה את השירותים האקדמיים הנדרשים למען הצלחת הסטודנטים בלימודיהם. המחלקה מהווה משענת עבור הסטודנטים, מעניקה להם מידע חיוני ומייצגת אותם אל מול המכללה, בעמידה על זכויתיהם וביוזמה והובלה של תהליכים לשיפור הלמידה, להרחבת הזכויות והעלאת איכות ההוראה.

המחלקה פועלת בשני מישורים עיקריים:

  • ייצוג האינטרסים הסטודנטיאלים אל מול רשויות המכללה השונות (בקשר עם הפקולטה, בירורי פקולטה, ועדות משמעת, נציב קבילות הסטודנטים).

  • מתן שירותים חומריים שונים להשלמת צרכי הלימודים של הסטודנטים (מערך מרתונים וקורסי עזר, תכנית הטבות למשרתי מילואים, אבלים ויולדות).

אנו מאמינים כי השירות האקדמי שמעניקה המכללה והאגודה הינו השירות החשוב ביותר שמקבלים הסטודנטים ולכן אנו מטפלים בכל פנייה ופנייה באופן ישיר ואישי. פעילות זו נעשית בין היתר על ידי שיפור ואכיפה של התקנונים, לצד הגנה על זכויות הסטודנטים ושיתוף פעולה עם גורמים שונים בהנהלת המכללה.

במחלקת אקדמיה ניתן למצוא:

  • ניהול מערך נציגי החוגים במכללה.

  • תפעול “מרתונים” – שיעורי תרגול קבוצתיים.

  • מתן פתרונות אקדמיים וסיוע לסטודנטים בכל התארים (בין היתר, הגנה על זכויות הסטודנטים ובפרט זכויות יולדות, עולים וחיילי מילואים).

  • ייעוץ משפטי וייצוג בועדות משמעת.

  • הענקת סדנאות העשרה אקדמיות במחיר מסובסד.

נתקלתם בבעיה? יש לכם שאלה?
דברו איתנו!

אולי יעניין אותך לקרוא גם?
מחלקת אקדמיה
rupin_mainadmin

מרתונים- המפתח שלך להצלחה

כמו בכל שנה, המדור האקדמי של אגודת הסטודנטים גאה להפעיל מרתונים במקצועות השונים.
רגע… מה זה מרתון?
מרתון הוא בעצם יום מרוכז של בין 5-6 שעות בו עוברים על החומר הנלמד עם סטודנט מצטיין שנבחר ע”י האגודה לאחר שנבדקו כישורי הלימוד והעברת החומר שלו. המרתונים מועברים בקבוצות קטנות, ולעיתים קיימים שני מרתונים באותו יום (בוקר וערב) לנוחיות הסטודנטים.

המשך קריאה »
מחלקת אקדמיה
rupin_mainadmin

לקראת תקופת הבחינות- טיפים ללמידה נכונה

כמה פעמים מצאתם את עצמכם אומרים “זהו, עכשיו אני יושב ונכנס לעניינים לקראת המבחן” אבל אחרי חמש דקות הדבר היחיד שנכנסתם אליו היה לפייסבוק? בשביל זה אנחנו כאן- לתת לכם טיפים ללמידה נכונה!
אז… איך מומלץ ללמוד לבחינה?

המשך קריאה »
דילוג לתוכן